diumenge, 18 de novembre del 2012

DES DE TIANA MANIFESTO QUE ...


EL MEU VOT EL 25 DE NOVEMBRE SERÀ PER ICV-EUA

És evident per tothom que aquestes eleccions es fan en un moment excepcional, tant per la gravetat de la situació social i els retrocessos que determinades polítiques dels governs actuals, estan fent en drets socials, laborals i fins i tot democràtics, com pel que fa al procés de transició de Catalunya cap a un nou marc de relacions amb les altres nacions, fruit del cul-de-sac actual.

Al meu poble, Gent pel Progrés de Tiana, el grup polític local en el que treballo des de la seva fundació fa 13 anys, vam reunir-nos fa pocs dies en assemblea i vam decidir, donat que el nostre àmbit és municipal, i que la composició del col·lectiu i dels seus votant recull sensibilitats polítiques diverses però properes, amb un caràcter marcadament d’esquerres i de progrés tant a nivell social com nacional, vam decidir, deia, respectant aquesta pluralitat no demanar públicament el vot per cap formació.

Això no m’impedeix a nivell personal fer públic, en aquesta època de manifestos, que la meva papereta el dia 25N serà per ICV-EUA

Un vot que proclamo crític i exigent, sens dubte.
Un vot que crec útil, assenyat i responsable
Un vot per seguir treballar pel present i pel futur
Un vot pensant en el treball fins ara d'aquesta coalició
Un vot lliure i decidit
Un vot que no és un xec en blanc a la coalició ni condiciona ni exclou la meva participació, treball i compromís en altres àmbits polítics 


Ferran Pascual

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada